لباس عروسی



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


you are my life

bos bos

وقتی که نوبتت می شه رخت عروسی بپوشی 

خاطره هامو نذاری تو آلبوم فراموشی

یادت نره  یه دیوونه خاطرتو خیلی می خواست

اون که هنوز به یاد تو مجنون شهر قصه هاست

یادت نره که یاد تو هنوز برام مقدسه

هنوز همه ترانه هام باتو به آخر می رسه

می سپرمت به خاطره اما نه خیلی جای دور

یه گوشه ی دنج دلم یه جا پرازعطر حضور

فکر نکنی با رفتنت کسی می شینه جای تو

گوشه ی خلوت دلم مونده هنوز برای تو

یادت باشه دوست دارم اگرچه ساده می گذرم

لباس عروستو  بپوش  یادت نره  منتظرم

 

چه قدر دلگیر دلگیرم از این دنیای بی منطق

از این روزای تکراری از این شب گریه و هق هق

چه قدر دلگیرم از بودن در این شب های تنهایی

از این ماتم که بعد از تو شده ناقوس رسوایی

نه امیدی نه فردایی چه قدر از عشق بی زارم

چه تقدیر عجیبیه هنوزم من دوست دارم

نه می تونم نه می دونم چه طور از اسم تو رد شم

جلو سیل وجود تو چه طور محکم تر از سد شم

چه قدر هر روز در فکر کجا رو اشتباه کردم

که امروز آخر راهو نمی شه بی تو برگردم

چه قدر هر روز دنبال یه راهی بودم و هستم

که آرامش بده یک عمر نگاهت به دل خستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:,ساعت18:32توسط aram | |